måndag 25 juni 2012

Midsommar är över...så kom regnet

Så var midsommarhelgen över.
Den gick allt för fort! Som ni kanske märkt så dök regnet upp igen också. Blää vad trist.
Men men ni får njuta av lite bilder från helgen som var istället.

                                                            Orsa Midsommar 2012

Lunchen (eller del av den)

Midsommarstången i Hornberga.
Fina tjejer


Mumsig jordgubbstårta med fin midsommarbukett.

Sommar i Dalarna betyder...invasion av MYGG!! Herregud vad flyfän det var. Är man jag så ser man ut såhär efter en visit i där!

Sönderbiten

Kan lova att det kliar nå otroligt, mega, sjukt mycket, ska även tillägga att detta inte är alla bett. Nej nej, har på sidan av foten, under foten och på benen. Vem får myggbett under foten?? Jo JAG
Stackars pricken fick inte mindre än 5st på rumpan...hihi.

Det var allt för denna gång.
See you
Tjing från Mig

2 kommentarer:

  1. Hej syster! Fina kort du tagit! Du har börjat fixa med dem? Eller hur har du fått texten innanför "rutan"

    Få träningspass här uppe mé, de kör flera jag inte vill gå på så som T-Box och T-fight. Tror de är som de du går på med boxnings och sånt. De har dock inte power step..vilket jag måste fråga om de ska börja med senare. Om sats har måste de väl också ha...de är ju på de passen man svettas mycket vilket är bra. Annars har de bara spinning som konditionspass. Jag vill ju inte bara köra styrka. nog svammlat av mig...ska äta jordbubbar och grädde nu ..mums. 16.90:- litern idag på ixa maxi mora. =) Funderar på att göra egen sylt, men skulle vilja prova en nyttigare variant med Stevia istället för socker. Hittar dock inget recept.

    SvaraRadera
  2. Ni är duktiga båda två med träningen!!
    Haha ja du de va inte roligt med myggen och inte minst på de ställena!!!!! Hihi

    SvaraRadera