tisdag 23 oktober 2012

Ångest

Fy vilken ångest jag har, eller ska nog säga saknad istället.
Har inte kunnat träna på nästan 6veckor, och jag mår så dåligt över det. Inte för vikten skull utan för att jag verkligen saknar hela träna-grejen.
Vara på gymet, träffa det härliga gänget innan och köra sjukt hårt på passet.
Pratatet och tankarna efter, hur gick det? kan jag göra nåt bättre?
Känner mig lite piggare i sig, men halsen gör ont fortfarande. Läkarna säger att det inte är nåt fel på mig så jag får väl tro på det. Men då ska ni veta att jag aldrig annars blir sjuk!

Inget förtroende
Jag har inget förtroende för svensksjukvård. Det var lite innan men nu är det på noll.
Helt oengagerade människor som ska jobba med människor. Ingen förståelse för patienten och heller inga bra råd på hur man ska bli frisk eller må bättre.
När jag också bad om råd hur jag ska göra med att jag måste använda nässpray varje natt (då också i 6v) tyckte läkaren inte var någon fara, nej nej det ger inga, men! Öhhhh ok, skriv för fan inte ut det på förpackningen då heller.
Så allt receptfritt på Apoteket kan man äta hur mycket man vill när man vill. Så ni vet!

Annons
Har lagt ut min schäslong på blocket nu. Ingen har hört av sig, crap.
Känns inte som jag kan gå vidare med vardagsrummsprojektet först jag fått iväg den.
Vill inte gärna ställa den nere i unkna källaren heller. Måste komma på nåt bra.
Bordet i köket och stolarna kan man släpa ner dig för de tar inte åt sig riktigt som den skulle men vi får se hur jag gör.
Som sagt, vet ni någon som är intresserad, tveka inte att skriv till mig.

Tjing från Mig sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar