måndag 15 oktober 2012

Så fel jag fick

Jag som verkligen trodde att jag skulle bli frisk nu fick mig en käftsmäll. Känner mig hängig igen och har halsont.
Inte fullt lika illa men ändå illa.
Fan att det ska vara så svårt för kroppen att återhämta sig fasten man kämpar med vitaminer, medicin och alla andra huskurer jag kan tänkas ha.

Stockholm Open
I helgen har jag hjälpt Fröken Franzén på Stockholm Open, as kul att få spendera helgen med henne och dessutom träffa annat folk och se hur hon jobbar.
Visst jag borde legat hemma och kurerat mig men kände mig bättre i fredags samt att fröken Franzén har alltid ställt upp på mig när jag behöver så jag ville verkligen inte säga nej, och kul hade vi ju också.
Väldigt "fint" folk i tennisvärlden må jag säga. man kan lätt se att de som var där inte var från förrorten direkt. Lite som golf, dyrt och fint att spela, inte så kul att titta på.
I montern var det lite tävling, man fick 5 kast att pricka i olika hål, med olika storlekar.
Den som har högt poäng när Sthlm Open är slut vinner en kamera från Lumix/Panasonic. Är det fler på högsta poängen så kommer kameran att lottas ut bland dom. Måste säga att den är riktigt grym G3an, jag är själv lite sugen :)
Många var väldigt duktiga och jag är sjukt imponerad på folks bollsinne. Jag lyckades, efter en hel del tränande att få i 4 av 5 i de minsta hålen. Dock får ju inte jag vara med och tävla så det var bara för mitt eget ego. hihi

Bollväggen


Veckan som kommer
Det blir till att försöka bli helt frisk. Hade som mål att träna idag, vilket det bara att säga tack och hej till. Så nästa måldag blir såklart onsdag, vilket ser sjukt mörkt ut, men hoppas kan man ju.
Annars blir nästa på lördag... det känns som hundra år dit men om jag inte har mål kommer jag bli knäpp.
Längtar så otroligt mycket efter min träning, mina härliga SATS kompisar..:(
Den här förkylningen har inte vart nå bra för mitt psyke, känns galet tomt i mitt sinne och själ. Fy!
Annars inte alls några planer vad det ser ut, måste och handla idag, ekar sjukt tomt i kylskåpet.

Ha en fin kväll bloggvänner.
Tjing från Mig 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar