torsdag 11 oktober 2012

Kan det va så?

Sveda och värk äntligen över?
är det så att om man gnäller tillräckligt mycket så händer det nåt?
Jag har ju tjatat hål i huvudet på mig själv och andra (när dom frågat hur jag mår) om min hals och förkylning.
Men så igår kväll/natt så känns det som vändningen kom, jag känner knappt av halsen mer! SÅ UNDERBART att kunna svälja utan att få ont, att kunna äta utan att må dåligt.
Har en liten aning om vad det kan vara som hjälpt med det få nog vara en hemlis då det inte helt och fullt ok metod :)
Men det viktigaste är att det äntligen går åt rätt håll och att jag kan komma tillbaka till "livet" igen.
Min älskade träning och orka göra allt som jag brukar.
Jag vet jag vet, jag borde inte jinxa det men jag är så glad nu, har känt mig så ledsen och deppig de sista 3 veckorna så detta känns så otroligt skönt.

Grey´s Anatomy och Dallas
Två av mina favoritserier för tillfället.
Dallas har vart så spännande sen andra avsnittet ungefär, dumma serie som göra att man måste titta varje vecka.
Igår var jag hemma hos Fröken Franzén för soffhäng framför dessa serier, som även hon följer.
Tur för mig att hon har inspelningsbar box så vi hann titta på båda två.
Grey´s har vart favoriten ett bra tag, men nu har de tagit livet av två av mina favoritkaraktärer så det känns as trist. Undrar hur de ska rädda upp det.
Dock verkade det som att det var sista avsnittet på Dallas, jag hade så för mig att jag läste att det var två säsonger klara, hmm måste läst fel.
Anyway så hoppas jag dom gör fler avsnitt för slutet var jätte spännande och man vet att det finns mer att pumpa ur i handlingen.
Måste visa er bilderna som jag hittar på Dallas då, originalet och Dallas nu 2012
Vissa som är med nu verkar ha tjänat bra pengar under sin storhetstid om man ser på plastikoperationerna


Dallas originalet

Dallas 2012

Hoppas ni har en fin dag där ute
Tjing från Mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar