torsdag 25 oktober 2012

Dagens blommiga

Det var längesen jag körde "dagens outfit"
Vet att min älskade syster gillar dom så idag är inlägget till dig.
Puss på dig finaste systerdodi.

Kallt som synden
Trots att det var 0grader ute idag så ville jag verkligen ha min nya klänning.
Tog de tjockaste  stumpbyxorna i lådan, och en kofta till såklart. Jag har redan börjat med vinterjackan då det är väldigt kallt på morgonen så man fryser men vet inte alls hur det är när man ska hem, det är ju lättare att ta av sig kläder än trolla fram nåt att sätta på sig.
Ni får nog en inblick i hur mönstret är på klänningen, den är armlös och lite  svart upptill runt ringningen. Känns väldigt välgjord för att vara från H&M, ska jag avslöja att den är från deras mammaavdelning ;)
Svarta stövlarna är från DinSko, i läder. en av mina favoriter som håller sjukt bra, såklart har jag klackat om dom ett gäng gånger men i själva stöveln har dom hållt superbra.  Detta var dessutom ett fynd på rean för ca2-3 år sedan. Betalade 250kr har jag för mig, hade kostat 1000lappen. Sånt gillas.

Klänning H&M, Stövlar från DinSko

Kämpar på med min hals, hosta och snor, hoppas på lite träning till helgen.
Små steg framåt.


Tjing från Mig 


ps. Imorgon fyller världens bästa pappa år....ska nog ordna med lite överraskning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar