torsdag 18 oktober 2012

Dagens...matlåda

Idag är det redan torsdag, helt sjukt ju, var sjutton tog veckan väge egentligen?
Hur som helst så hänger sig förkylningen i, pappa och syster plågs av exakt samma, galet lång sjuktid och går verkligen inte framåt så man känner av det.
Så ni där ute som inte vart sjuka, se upp för tusan, detta är inte kul.
Läste även i tidningen i morse att kikhostan är tillbaka, brr det hoppas jag man slipper, jag trodde såna där sjukdommar var utrotade men tji fick jag.

Jobb
Det är lagom tempo på jobbet nu, känns skönt, var en period då det var smärre kaos men nu känns det mer stabilt ändå.
Jag äter ju som alltid inne, man sparar verkligen pengar på det. Grovt räknat så är det ju ca 2500kr/månad om man äter ute...och då brukar jag oftast bli besviken ändå på maten.
Nej tacka vet jag hemma gjord mat till lunch.
Idag blir det en "krovstroganoff-typ", ser god ut eller hur? (inser nu när jag fört över bilden att den är finare i mobilen)
Till denna blir det en sallad.

Dagens matlåda (den räcker i 3 dagar)


Tjing från Mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar