tisdag 25 september 2012

Fortfarnande...och så dagens tips

Känner mig fortfarande inte bra. Snurrig mellan varven, snorig och små hostig. Jag bara måste bli bra till helgen. Nu tänker ni att det är ju många dagar kvar, men det går ju så fort.
Är man samtidigt envis som jag att jobba under tiden, så blir det som det blir.
Men jag känner inte att jag är så pass sjuk att jag ska ligga hemma heller.
Nåt som hjälper sjukt mycket och som är dagens tips från mig är, Panodil Svartvinbär
Så sjukt effektiv och god dessutom, för hur ofta är medicin god? Svartvinbärssmak med mentol.
Jätte bra att ta redan när man känner lite symptom på förkylning. Oftast så hinner den värka och hinner stoppa de flesta symptom. Dock trodde jag att jag "bara var" trött när min var på väg, annars hade jag pimplat detta redan förra veckan.

Supereffektiv mot värk, förkylning och feber!

Vuxen poäng
Jag borde få enormt med beröm, jag har avbokat all träning denna veckan just för att jag känner mig krasslig.
Hade detta vart förut så hade jag struntat i det och kört på som vanligt.
Men det går inte, jag får inte, jag kan inte.
Risken för att det håller i sig till världens ände är stor, och inte att tala om följdsjukdommar, som hjärtproblem mm.
Nej Nu får jag stanna borta från SATS och bli frisk.
Känner mig ju fasiken helt andfådd genom att bara gå från pendeltåget till kontoret (vilket tar ca 7min) hur ska jag då klara av ett timmespass träning?
Dumm-Martina :)

Hoppas ni är friska och krya där ute mina kära bloggisar
Tjing från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar