onsdag 12 september 2012

Nespresso nyhet

Igår efter jobbet begav jag mig till stan, eller rättare sagt jag steg av i stan för att kolla runt.
Det som stod på listan var.
1. Nespresso butiken
2. Dop present
3. Skor
Detta skulle hinnas på ca: 1,5timme. Vilket jag nästan lyckades med, haha man är väl rutinerad.
Ni tänker säkert, men butikerna stänger ju 19, japp dom stänger 19 men sista direktbussen hem går 18:35
Det är så gudomligt skönt att ta den och inte behöva byta nånstans.
Så jag begav mig till Nespresso först, eftersom det låg längst bort. Jag älskar att gå i den butiken, så otroligt fräscht och jag gillar ju verkligen deras kaffe.
Det har kommit en Limetid Edition som jag bara var tvungen att köpa och testa.
Dock hann jag inte igår då det blev lite väl sent att dricka kaffe när jag fixat med bestyren hemma.
Denna kapsel har intestitet 8, vilket är rätt starkt och passar jättebra med mjölk. Får se om nån vill komma över på en fika snart.




Doppresenten
Den hann jag med också, eller en del av den som ska köpas, den andra tänkte jag göra själv.
Nu hoppas jag att min kära syster inte springer för mycket i butikerna här i stan när hon är nere på kurs om en vecka, :)

Skor
Gick sådär, som tidigare kan vi säga. Det finns ju så klart skor jag gärna vill ha men blir tveksam till priserna.
Så jag testade några men köpte inga.
Idag blev det lite kyligt om benen utan strumpbyxor, men jag är optimist och hoppas på värme när jag ska bege mig hem i eftermiddag.

Tjing på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar