fredag 21 september 2012

Måste väl vara min tur också..

Fredag idag, och resa med jobbet, vi ska iväg med Birka Paradise i 24h, teambuilding och kul.
Det enda felet är, jag har ont i halsen och huvudvärk :( Japp nu var det min tur, har ju hållt mig frisk över ett år men antar att det är oundvikligt med alla sjuka ohygieniska människor överallt.
Fy hur ska detta gå? Jag känner inte alls för att åka, utan ligga framför TV och kämpa för att bli frisk.
Detta förstör all min träning som jag kämpat för att hålla.
Jag hoppas hoppas hoppas att det är en lätt förkylning som går över fort, för nästa helg är det ännu mer aktiviteter. Hua!!

Dopet
Känner småpanik nu inför dopet, presenten jag fixar med tar längre tid än beräknat (ok ok jag började inte helt i tid heller) Hoppas verkligen jag hinner klart.
Hinner ju inte komma på nåt annat att köpa nu heller, crap.
Träffade Fia på gymet i onsdags och hon och A åker också upp på fredag, kul att dom kommer med, Alfie kommer bli superglad och få massa uppmärksamhet.
Gäller att sno massor pussar och kramar när man är där, innan nån annan snor alla.
Visst sa jag förut att jag var lite nervös inför att stå framme i kyrkan på dopet? Nu börjar det krypa ännu närmare, insåg också att jag kanske måste säga nåt? Eller ska man inte det? Kommer inte ihåg hur det var på Alfons dop alls.
Gaaahhhh måste få tag på syster och se vad som gäller.

Well nu gäller det att tänka positivt och trycka några alvedon och varm dryck.

Trevlig helg mina vänner.
Over and Out från Mig





2 kommentarer:

  1. Du behöver inte oroa dig syster. Du ska bara hålla i My en stund och se glad ut.
    Smäll i dig stora doser SvartvinbärsPanodil, så blir du frisk på nolltid. Funkar alltid på mig.

    kramissssssssss

    SvaraRadera
  2. Martina, alla kommer titta på My i alla fall! ;0) Dont worry

    SvaraRadera