fredag 10 augusti 2012

Bara för att jag sa...

att rosa inte är min favoritfärg och jag knappt har det på mig, så har jag det idag igen haha

Dagens outfit:
Så dagens outfit är då alltså mycket rosa.
Eller ja både skor och kofta, till detta har jag en av mina favoritbyxor för säsongen. Beiga highwater.
Med temperaturen som är ute nu får man nog njuta så länge man kan ha såna byxor, det drog väldigt kallt på den lilla yta som är bar.
Oj glömde ju att jag har ett vitt linne under koftan också, med lite volanger.
Det är konstigt med mig, jag tänker kvällen innan att, Jo men det där ska jag ha på mig imorn, men så blir det oftast inte så.
Ja börjar känna efter och tänka på saker så byter jag. Det kan resultera i att halva sängen (ca 80cm) då är belamrad med kläder, som jag sen måste hänga  och vika in...igen! Suck suck.
Ingen annan att skylla på än mig själv och mina små hjärnspöken som inte kan vara normala.


Rosa ballerina från H&M (2011) byxor från Cubus

Snart helg
Nu räknas det ner, fredag och imorgon helg.
Idag ska jag träffa Fröken Frnazén en snabbis efter jobbet sen hem till odjuret, ja man får säga odjuret efter hennes upptåg imorse/natt Envisa djur det där katter.
Nå väl, sen står träning samt papi på schemat. Ska fråga om han vill äta med mig på lördag eller så.
Sen på söndag så ska jag dra med honom på en visning. Ska bli kul, fram tills jag är där och inser att jag inte har en chans att buda mot rika par i medelålder som sålt sin stora villa med extra allt.
Att titta kostar inte, så jag ger det en chans.

Trevlig helg på er bloggisar

Tjing tjing








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar