torsdag 2 augusti 2012

Reiseleiter M

Nu när man börjar komma in i sina rutiner och samtidigt tänker...Har jag haft semester? Helt säkert? ja det är säkert och den flög förbi, dags att vänja sig. Det är samma sak varje år.
Så behöver man ju fokusera och längta efter annat, så det är just vad jag gör nu.
Förutom att jag hoppas på en weekend i någon storstad utomlands så planerar jag (vi) en tjejhelg i Ullared!!
Japp ni läste rätt, Ge-Kås ska besökas och få våra pengar.
Jag styr planeringen och de som ska med är ju Jag så klart, syster, Pricken, Jess och Kanske Fröken Franzén.
Kommer bli sjukt kul, bara vi hittar en helg som alla kan och att vi har nånstans att bo.
helt galet att det redan är fullbokat nästan hela oktober och november!
Vi som kommer långväga borde prioriteras haha.
Ska träffa hälften av brudarna idag och få lite datum tänkte jag, så jag kommer framåt. Vi hade hoppas på en "tjejstuga" som dom har på campingen men det verkar helt omöjligt.
Helst vill vi ju åka närmare jul så man kan köpa julklappar/saker, men vi får se hur jag får ihop detta.
Håll tummarna.


Träningen
Igår var jag och tränade för första gången på tre veckor.
Ni kan ju gissa hur det gick....Inge bra alls. Fy, konditionen var ju nästintill borta och jag fick inget bra flöde.
Men det roligaste var att hela gänget var där! Jag älskar att träna när alla som jag lärt känna är med, blir ett sjukt bra drag då.
Sen hjälpte det ju att vår favorit Marco körde ett inhopp.
Nu hoppas jag att lördagen går bättre. Mina knän värkte väldigt mycket i morse. Hoppas det bara är för att man inte kört på länge och inget annat.
Hatar att ha ont i kroppen om det inte är vanlig träningsvärk. Man nojjar över vad det är och man får ju inte veta då man inte är läkare.
Så inställningen är på att det är för att jag vart lat och är lite otränad, fy mig.

Ikea
Idag blir det IKEA med J&Pricken efter jobbet.
Jag ska inte ha nåt men jag följer så klart jätte gärna med :)
Sen och hämta Etnisen hos pappa sen hem. Ja det var den dagen det.

Hoppas ni har det bra, om ni jobbar eller har semester.

Tjing från Mig


2 kommentarer:

  1. Får se hur det här med tjej-resa går...när Mats såg våran tråd på din FB sida sa han att han också vill åka...
    Sen kom vi på att vår ekonomi inte kommer se så bra ut fram tills jag får min första lön i oktober, vilket gör att mastercardet säkert kommer gå varmt i september och kommer behövas betalas i oktober..suck. Så min röst går på att åka så sent som det går innan jul. Men jag förstår om ni inte vill det.

    Ikea igen?? Vad shoppade ni nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ok?! Hmm ja det ändrar ju en del.
      Eftersom det verkar väldigt fullbokat och vi inte har allt för många helger att välja på (då Pricken jobbar varannan, Jess var fjärde)

      Fast detta var ju meningen att va en tjejresa, ni kanske kan åka nästa sommar om ni kanske ska ut med husvagn och mofi?

      Det var Jess som skulle köpa torkställning men de va så rangliga så det blev lite småsaker.
      Kan lägga upp här sen.

      Radera