torsdag 9 augusti 2012

Dagens rosa

Vet ju inte alls om någon läser bloggen, men vet att en av de viktigaste i mitt liv gör, så då uppfyller jag önskan om....Dagens Outfit
Japp It´s back, eller ja tills jag inser hur lite variation på kläder jag har och vad jag kan ha på jobbet haha
Nå dagen utstyrsel består utav en ny, ja eller inhandlad på semestern. svart klänning med trekvartsärm, omlott och ner över knän lång.
Materialet är underbart skönt och den har ett superfint fall. Tiill det (medans det går att ha) svarta ballerina, dessa har ni sett tidigare så de struntar vi i att visa.
Eftersom jag inte gillar att vara med på kort så får i istället bild på min underbara accesoar..kan ni gissa??
En klocka såklart...och när jag säger det och ni sett överskriften så vet ni att den är ROSA
Egentligen så är inte rosa min favorit färg, inte alls i närheten. Visst det är jätte fint och så men jag passar helt enkelt inte i den färgen. Dock vet jag nån annan i min familj som inte kan leva utan rosa saker, nämner inga namn.

Pink Azure från Triwa

Träningen igång
Nu har jag kommit igång med träningen och bokat upp mig på pass igen.
Har kört två stenhårda pass den här veckan. Puh kroppen är mör, och igår så svettades jag så mycket att jag halkade på det svettet som droppat ner på golvet, vilket är livsfarligt.
Men det gick bra, inga skador.
Pass på lördag igen 9:30. Måste se om jag inte kan hitta nåt mer kul pass. Känns som jag vill utnyttja mitt kort till fullo med tanke på vad det faktiskt kostar.

Hoppas ni har en fin dag i detta trista väder.

Tjing på er från mig


1 kommentar:

  1. hahaha....halka i sitt eget svett...pinsamt hahaha. Jag är helt mör efter gårdagen t-bar pass...och om 2 timmar blir det 2 till pass..huga. Kommer inte kunna gå i helgen =D
    Kram

    SvaraRadera