torsdag 23 augusti 2012

Torsdag

Idag är det torsdag, redan. Denna veckan har sprungit förbi.
Satt och tänkte på hur mycket jag har uppbokat i september, nästan alla helger innehåller något och det känns både kul och stressigt.
Första helgen (alltså nästa helg) då åker jag och brudarna ner till vår andra brud i Örebro.
Det längtar jag enormt mycket till, vi ska på lite SPA, äta och dricka gott och bara umgås, på Miss L hemmaplan.
Helgen efter det är det dock inget planerat ännu.
Men helgen efter det är det frissadags, sen helgen efter det ska vi på galej med jobbet sen är det sista helgen i september och då är det dop för Go-fisen My där yor one and only (alltså Jag) ska bli gudmor.
Ja ja det heter inte gudmor utan fadder, men det skiter jag i. Jag går på gamla skolan och då är det gudmor.
Har lite ångest inför just dopet, presenten är inte påbörjad och känner mig nervös för att stå inför alla i kyrkan.
Jag gillar inte att ta plats på det sättet. Synas och bli stirrad på.
Nog därför jag inte kommer ha stort bröllop om jag gifter mig i framtiden.
Sen måste jag flörta till mig en kattavakt också, ska fråga Fröken Franzén om hon kan tänka sig va lite hårbollsvakt.

Dagens outfit.
Den tycker jag vi skippar idag.
Hua, det är tvätttider så inspirationen flödade inte kan jag lova.
Svarta byxor, svart linne, kofta. Det regnade så nu är mina ballerina är lite småfuktiga, isch.

Ha det gott bloggisar.
Tjing från Mig

1 kommentar: