tisdag 21 augusti 2012

Beslutsångest..åter igen

Som vanligt (måste vara släktfel) så har jag beslutsångest över vad för tapet jag ska sätta upp i V-rummet.
Etna (aka kattjävulen som förstör mellanåt) har rivit tapeten i vardagsrummet, både längst ner och mitt på väggen.
Jag trodde och var nästan säker på att jag hade tapet var så det skulle räcka att laga en våd, men fel fick jag och det var bara att tänka om och gå ut ¨på jakt efter nån fin tapet.
Tänkte att jag vill nog ha vitt, då kan jag byta gardiner, och kuddar hur ofta som helt, för vitt går med allt.
Så jag tog fyra olika vita alternativ och har nu svårt att välja.

Vilken tycker ni?
Jag har fatt mest röster på en av dom, får se vilken ni tycker.
Tapeter från "Rusta"

Tjing tjing

1 kommentar:

  1. Hej syster! Svårt att se den översta, men annars röstar jag på tvåan uppifrån.

    SvaraRadera